کشتی کج ستاره ها



نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج را و اسمکداون و آدرس wwers.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نام اصلی :Mark Jerrold Henry

تاریخ تولد :۲۱ جون – ۱۹۷۱

محل تولد : تگزاس آمریکا

قد : (۱٫۹۱ m)

فن ها :World’s Strongest Slam (Falling Slam

Death From Above (Banzai Drop

Vertical Splash

افتخارات : قهرمان اروپا – قهرمان ECW

مربیان : برت هارت و ستو هارت



مارک هنری در المپیک های Barcelona 1992 و Atlanta 1996 به عنوان وزنه بردار حظور داشته است و سنگین ترین وزنه بردار بوده است . رکوردهای وزنه برداری او ۱۸۰ کیلوگرم و ۲۲۰ کیلوگرم بوده است .در سال ۱۹۹۵ او در مسابقات وزنه برداری Pan American مدال های طلا و نقره و برنز را گرفت .در سال ۱۹۹۶ مارک هنری با بستن یک قرار داد ده ساله ی ده میلیون دلاری وارد WWF شد و در اولین مسابقه اش جری لائر را شکست داد .در اواسط سال ۱۹۹۸ او لقب Sexual Chocolate را برای خود انتخاب کرد و پس از مدتی قهرمان اروپا شد و سپس از WWF جدا شد ولی ماه بعد به WWE و اسمکدان برگشت . پس از مدتی او دوباره کشتی کج را رها کرد ولی در سال ۲۰۰۳ دوباره به کشتی کج بازگشت و این بار وارد برند راو شد .در سال ۲۰۰۳ او در مسابقه ی “World’s Strongest Man” در کلمبوس برنده شد و $۷۵,۰۰۰ جایزه گرفت .در سال آگوست سال ۲۰۰۴ او در مسابقه ای در مقابل کریس بنوایت از ناحیه ی شانه مصدوم شد ولی مدتی بعد به کشتی کج بازگشت .در سال آپریل سال ۲۰۰۵ کشتی کج را رها کرد ولی در اکتبر سال ۲۰۰۵ در یک Dark Match به اسمکدان بازگشت و Pat Tanaka را شکست داد .در ژانویه سال ۲۰۰۶ ری میستریو را شکت داد و در رویال رامبل برای گرفتن کمربند سنگین وزن در مقابل کرت آنجل قرار گرفت .در سال ۲۰۰۸ مارک هنری با شکست دادن کین و بیگ شو در ECW قهرمان ECW شد .





وی اصلا علاقه مند به کارهای ناپسند نیست و بیشتر کارش شوخی و خنده و دیدن تلویزیون است.مارک هنری از بچگی اش هم عاشق کشتی کج بود اما هر طوری که سرنوشت او رو با خودش می برد او هم میرفت.تا اینکه استعداد یاب های دبلیو دبلیو ای او رو پیدا کردند و با او قراردادی امضا نمودند.مارک هنری از بازیگری خیلی خوشش میاد و تا حالا تنها در فیلم مگروبر که در سال ۲۰۰۹ ساخته شد نقش کوتاهی داشت.مارک هنری آدم پرخوراکی هست و تغذیه اش کمی بیشتر از کج گیران دیگر است او جزو معدود کج گیرانی است که خالکوبی ندارد.او از طرفداران و دوستان خاص راک هست .وی مشوق خود را پدرش معرفی می کند و برای او احترام زیادی قائل است. 


تبلیغات شما در اینجا http://amoze6.r98.ir/

انجمــــــــــن وبلاگ نویسان http://amoze6.r98.ir/

تبلیغات شما در اینجا http://amoze6.r98.ir/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, ] [ 21:59 ] [ دانیال کاظمی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 9580
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1